Novosti

Volvo S60 D2 R-Design

Sportski luksuz po švedskom receptu
Objavljeno: 23.5.2018.
Volvo S60 D2 R-Design

Volvo je oduvijek netipičan i nemoguće ga je povezati s određenim stereotipom. Zato ga, kažu, vole odvjetnici, doktori, ali i oni koji vole dobar europski štih koji nije baš u autu iz Njemačke. Volvo S60 je prostorno izvrsno odmjeren auto za posao i obitelj, nudi solidan prtljažnik, dobre i štedljive motore, dovoljno prostora na stražnjoj klupi i jedan dobar osjećaj u vožnji. Specifična ergonomija je nešto karakteristično za Volvo, ali iako su sve tipke smještene u sredinu i zgusnute, lako je rukovati svime. Uz neupadljivu boju i R-Design opremu koja donosi puno ukrasa u unutrašnjosti, zapravo je izvrsna, ali i netipična limuzina.

Čim ga ugledate nesvjesno ćete donijeti odluku možete li živjeti sa švedskim dizajnom ili ne. Pomalo hladan, odmjeren, ali i fluidan i zanimljiv. Volvo se lako raspoznaje, ne samo po "prekriženoj" masci. Novi modeli s LED svjetlima smještenim u branik lako se raspoznaju od priješnjih s kojima dijele velike sličnosti. Na ovom se primjerku jasno vidi da je iz novije serije, s polovice 2016. godine. Otvorite li vrata, nemate čemu prigovoriti. Udobna velika sjedala, dobar položaj za upravljačem, ugodno okružje. Svijetle unutrašnjosti na Volvu su osjetljivije, ali tamne su vrlo otporne na habanje i prljanje.

Čim pokrenete motor zaključit ćete da je tih i, iako je dizelski, ima ugodan zvuk. Ručni mjenjač je izvrstan izbor, klizi lagano, dobro je proračunat i ručica je izvrsno smještena nadohvat ruke. Volvo već nakon kilometra pokazuje da će se u njemu dobro osjećati i oni izrazito visoki zahvaljujući upravljaču koji se može puno izvući prema prsima vozača. Šteta što ćete nakon nekoliko zavoja zaključiti da je osjećaj u volanu pomalo drven, ali to je jedino što biste mu mogli prigovoriti kada se govori o voznim osobinama. Ovjes nudi izvrsni omjer udobnosti i prianjanja, a kod pretjerivanja sve radi neutralno i uz izvrstan sigurnosni električni paket lako je voziti brzo i sigurno.

Unutrašnjost je posebno zanimljiva jer je stražnja klupa smještena nisko, ima velik nagib i čak i visokima će straga biti komotno. Svejedno, ne očekujte čuda jer S60 ipak nudi i malo elegancije u liniji krova. prtljažnik od 380 litara nije čudo, ali je dostatan. Usto, vrata su mala pa računajte na prijevoz stvari, kofera i torbi, ali ne i nečega krupnog. Sve u svemu, V60 je paket koji više naginje sportskoj eleganciji, pogotovo s R-Design paketom.

Izvrstan kontrast svemu je nezahtjevan motor. Osim što vas sa svojih 120 KS neće tjerati na ništa više od normalne vožnje s tek malo začina koje može dati po potrebi, izuzetno je maleni potrošač i u tome leži njegova snaga i najveća vrlina. Naime, nikakav problem nije držati ga u gradu oko 6 litara uz normalan tempo. Kada se uzme u obzir da testirani auto nema niti 50.000 km i praktički je tek razrađen te dvije godine star, i cijena od 212.400 kuna s tom razinom opreme čini se razumnom.

Volvo V60 nudi europski štih, ali u paketu koji je drukčiji nego kod njemačkog trojstva. Uz kontrast malog dizelaša i jakog R-Design paketa opreme nudi spoj sportskog izgleda i ekonomičnosti.
  • Volvo S60 D2 R-Design
  • Motor: Turbodizelski, redni, 4 cilindra, 1969 ccm
  • Emisija CO2: 99 g/km
  • Snaga: 120 KS pri 3750 o/min
  • Moment: 280 Nm pri 1500 o/min
  • Mjenjač: Ručni, šest stupnjeva
  • Pogon: Prednji
  • Ubrzanje od 0-100 km/h: 11,2 s
  • Najveća brzina: 195 km/h
  • Deklarirana potrošnja: 3,5/3,8/4,3 l/100 km
  • Potrošnja na testu: 5,9 l/100 km
  • Cijena testiranog modela: 212.400 kn (6/2016., 2 g. star)