Kako biste unaprijed znali da li je automobil koji želite kupiti redovno servisiran, a što je najčešća briga kupaca rabljenih vozila, mi smo vam omogućili da taj podatak dobijete i prije nego što ste stupili u kontakt sa prodavačem.
Ovime Vam želimo pokazati da u Neostaru ne kupujete 'mačka u vreći', da mi na automobilima u našoj ponudi ne smanjujemo kilometražu kao i da kupujemo samo od provjerenih i pouzdanih trgovaca iz EU.
Kako biste unaprijed znali da li je automobil koji želite kupiti redovno servisiran, a što je najčešća briga kupaca rabljenih vozila, mi smo vam omogućili da taj podatak dobijete i prije nego što ste stupili u kontakt sa prodavačem.
Ovime Vam želimo pokazati da u Neostaru ne kupujete 'mačka u vreći', da mi na automobilima u našoj ponudi ne smanjujemo kilometražu kao i da kupujemo samo od provjerenih i pouzdanih trgovaca iz EU.
Svako Neostar vozilo u suradnji s ORYX Asistencijom pokriveno je mobilnim jamstvom u trajanju 12 mjeseci od dana preuzimanja vozila. Usluge mobilnog jamstva možete koristiti u slučaju kvara, prometne nezgode, nemarnog rukovanja vozilom (zaključani ključevi, krivo utočeno gorivo i sl.) te vanjskih utjecaja (tuča, požar, itd.) Vozačima je na usluzi Kontakt centar ORYX Asistencije 0-24, 365 dana u godini preko kojeg mogu naručiti usluge mobilnog jamstva pozivom na besplatni broj telefona 0800 1818.
Usluge uključuju jednokratnu pomoć na cesti - popravak vozila (sitni kvarovi: izmjena akumulatora, zamjena guma, otključavanje zaključanog vozila, istakanje pogrešno utočenog goriva) te jednokratni prijevoz (šlepanje) vozila do najbližeg AutoZubak Neostar servisa. Usluge Neostar mobilnog jamstva pružaju se na području Republike Hrvatske.
Ipak se niste zaljubili u svoje kupljeno Neostar vozilo? Prvi dojam ushićenja je „izblijedio“? Nema problema, vratite nam ga bez pitanja „zašto i zbog čega“ u roku 15 dana nakon kupovine i pronaći ćemo novo Neostar vozilo za Vas.